Hvad siger underviserne?

"Jeg er sikker på, at vi kan bruge spillet. Jeg tror, at udbyttet kan blive bedre og bedre jo længere man kommer i sin uddannelse og jeg tror, at det kunne være en god idé at spille det flere gange? Så man kan lære af erfaringerne."
Lene Gonnsen, EUC Nordvestsjælland

"Det, der var det interessante for mig, var/er om spillet kan hjælpe os med at opfylde nogle af vores målpinde. Og det kan det i høj grad. I vores taksonomi befinder vi os på et niveau, hvor eleverne skal have KENDSKAB TIL emnet planlægning. Det de skal KUNNE er at planlægge deres EGET arbejde. Spillet passer derfor perfekt til, at eleverne opnår en forståelse af planlægningens betydning.

Derudover har vi også nogle bløde målpinde i uddannelsen: Kommunikation, samarbejde mv. også her synes jeg, at spillet åbner for nogle gode diskussioner - også i ugerne efter spillet."
Erik Ploug Sørensen, Syddansk Erhvervsskole

"All students remained focused and committed while playing the game from 9 o'clock in the morning until 3 o'clock in the afternoon. Obviously, they found the game relevant and worthwhile! The students suggested the game to be used as an introductory exercise to their course in construction management. The terms and conceptions used in the game were considered most authentic and relevant from a construction point of view by the students."
Niclas Andersson, DTU

Spillet skaber engagement. Klik på billedet og se flere situationer.
​​​​​​​​​​​​​​​​